příspěvky jsou seřazeny od nejnovějšího po nejstarší. x3

SMRT VŠEM VE ZKURVENÉM MEŠLENDU
🍓

28. 1. 2024
čaukoo, vítám vás všechny u nového příspěvku. dnes z poněkud jiného soudku.. a taky bude celkem dlouhý asi, nebude se v něm dát vyznat, sorry. xd je to starý dobrý rant.
na začátku roku (po mém nejnovějším příspěvku) mi napsal kamarád z let minulých. abych to nějak shrnula, v letech 2017-2020 jsem byla aktivní jakožto editor v animashové komunitě. co je to animash? příklad. prostě si vemete nějaký editor (za mých mladých let byl dostupný pouze windows movie maker) a hudbu a do teho nastříháte scénky, které se do hudby hodí. z čeho scénky? z disneyovek, seriálů pro děti, apod. můžete použít samozřejmě i hrané filmy, co nemají s disneyovkama nic společného, každopádně to už není animash, to už je prostě video edit. animash je animated mash, doslova animované filmy. chápete to, nejste blbí. (jedna z nejlepších je whiteliolynx - po zhlédnutí byť jen pár videí od této slečny se vám postavijou chlupy až na prdeli. tato osoba je neproblematická, takže ji můžete supportovat co jen hrdlo ráčí)
mno. a kámen úrazu je následující: v roce 2017 jsem se připojila do discordového channelu se jménem "mešlend" (napsáno českou fonetikou, nechci, aby náhodou tento článek našli lul), který byl, dá se říct, pilířem pro tuto komunitu. já, jakožto mladý osamělý (!!) teen, jsem z tohoto byla ABSOLUTNĚ nadšená. kdykoli ke mně v dětství došla ségřička x33 nebo já k ní, náplň našeho odpoledne bylo se dívat na animashe. a teď je mi 18 a wow, ona existuje komunita ještě dnes?? a mají i discord!! dream come true!! :D :3
vůbec.
během těch editorských let (2017-2020) jsem potkala díky mešlendu spoustu lidí. dnes už se bavím jen s jedním, a to právě ten kámoš, co mi napsal po novém roce. pro zachování anonymity mu budem říkat bobík.
kamarádů jsem z animashové komunity měla mnoho, jedním z nich i bobík, avšak ten se stal obětí ....nechci to zlehčovat tím, že to nazvu "dramatem" ale... nic jiného mě nenapadá... stal se obětí uhh... pičoviny. dobré. nebudu zabíjet do detailů, not my business to tell, ale abych to nějak shrnula, bavil se s jedním děckem (15/16), jemu tehdy bylo nějak 18/19. proč se bavil s děckem? nevim vole, možná proto, že prostě editujem s médiem pro děti, tak jasně, že v tom serveru budou děcka. mno, a jak to tak bývá, děcka jsou pitomé, a toto obzvlášť. poslalo mu totiž nudesky. svoje. bobík nevěděl, co dělat (též bych nevěděla. wtf. prostě co to je za absurdní situaci ??????????), jo jasně, mohl si to děcko zablokovat, ale byli kamarádi, děcko bylo děcko TUDÍŽ zranitelné, takže. těžké. anyways, s těma nudeskama doslova NIC bobík neudělal. nedistribuoval je, neuložil si je, prostě to viděl, jo dobrý, jdem dál. a pak to děcko mělo tu drzost na něho udělat google docs PSA, nařknout ho pedofilem aaaa to stačilo k tomu, aby ho CELÁ komunita vyhostila. :) njn.
tehdy jsem si řekla aha ok, anyways. už nevím, co to bylo za rok, ale... 2018/2019?, mě přidali právě ti kamarádi z mešlendu do nějakého separate disc serveru, že tam jsou i jiní lidi, které znám, whatever. a AHA, byl tam i tento """pedofil""" bobík. no, zjistila jsem, že je v tom nevinně (no, "nevinně"... prostě TAK NEVINNĚ, jak člověk v takové situaci může být), tak jsme si začali psát, stali se z nás kamarádi (on mi ukázal všechny kontradikce v té PSA, ukázal mi důkazy, že vztah chtělo to děcko, ne on, že ty nudesky si bobík ABSOLUTNĚ nevyžádal jakýmkoli způsobem, atd atd atd atdddddd).
jak říkám, v tomto našem malebném separátním serveru byli i ostatní lidé, se kterýma jsem byla za dobře. pičovali jsme na leadery mešlendu, byla to náramná sranda a pohoda. mno, jenže pak z toho serveru začali odcházet lidi...... z důvodu, že leadeři mešlendu si teď začali spojovat jakékoli bobíkovy kamoše s bobíkem (logicky). no jo, jenže bobík = pedofil přeci!!1 takže všichni, kdo jsou bobíkovi přátelé, jsou nyní "pedophile supporters" a podporují násilí na dětech!!!
:D :) to je mi logika, co? chvílu vás nechám vydechnout.
po tomto fiasku už jsme teda zbyli v tom separátním serveru jen já, bobík a ještě tak. nevim, 7-9 lidí? co jsme prostě stáli na bobíkově straně. jeeeeeenže pak jsem udělala já takový oopsie, o kterém se tu nehodlám bavit... prostě jsem se SAMA postavila CELÉMU mešlendu, byla jsem hrdě a velice hlasitě na bobíkově straně.... a to úplně nezafungovalo, no. protože teď jsem v jejich očích byla kamarád pedofila, pedophile supporter a ještě jsem dělala tzv. victim blaming + minor blaming, aby toho nebylo málo. takže v prdeli. :)
po tomto ""oopsie"" jsme se všichni tak nějak rozešli... já z komunity úplně vypadla, nechtěla jsem s nikým mít nic společného... a bobíkovi se to, co jsem udělala, právoplatně nelíbilo (nechtěl po mně, abych nakráčela do mešlendu a nějak ho obhájila. ba mě i PROSIL, abych to nedělala, ale já byla skálopevně přesvědčená, že dokážu změnit názor všech. to je prostě můj vymrdaný saviour complex). takže i bobík, kvůli kterému jsem to dělala a kvůli kterému jsem teď tak trochu měla celkem trauma, mě opustil (ale za zlé mu to úplně nemám, byla to moje chyba).
samozřejmě, žijeme nyní v moderním internetu, takže se musím klasicky obhájit, že. :-) protože si určitě teď o mně myslíte automaticky kdovíco. :-) obětem by se mělo věřit. o tom žádná. a dětem dvakrát tolik. ALE. ALE ALE ALE ALE. ano, to prokleté ale. tohle specifické děcko, SI MYSLÍM, si za to mohlo samo lol. DO DNEŠKA je to děcko (teď už plnoleté hovado) opěvované všemi v mešlendu, je to jejich miláček, baby #1, neudělalo nic špatného, cinnamon roll. hej zničilo třeba bobíkovi život, ale ok. leadeři mešlendu prostě nevěří v disciplínu děti asi, nebo nevim. víc jak 50% mešlendu je z ameriky, kde je school shooting běžný, a po většinu času za ním stojí právě děti (sice náctileté, ale do 18, BA I do 21 v améru, jsi dítě). a tyhle děti bychom jako neměli nijak trestat? ajo, ok, dává smysl, carry on, thumbs up emoji. jasně, srovnávám nesrovnatelné. ale srovnávat to budu takovýmto způsobem až do skonání světa, takže :-)
tak. a proč vám toto vyprávím? no protože mi bobík napsal, že to přátelství mezi námi touží urovnat po těch 3 letech odmlky. a já tento sentiment sdílím. chyběl mi, je to fajn člověk, prostě týpek, jak má být. navíc se toto celé stalo, jak říkám, před 3 lety, takže jakýkoli bad blood už mezi námi není, a oba dva jsme se. dá se říct, uzdravili z tady těchto toxických sraček. takže happy end?
vůbec 2: electric boogaloo.
PROČ o tom teda mluvím kurva ??? dva důvody.
důvod č. jedna: mno. editování animashe mně prostě zkurveně chybělo. za ty 3 roky jsem se snažila infiltrovat zpět do komunity pod různými usernames, broken angličtině, atp. no dice. ale díky bobíkovi jsem teď zas začala na plnou hubu editovat animashe, děj se, co chce (akorát teda pod jiným usernamem a kanálem no. znovu vystupovat pod mým minulým určitě uznáte, že prostě nejde). a již po mém prvním nově sdíleném videu jsem se od bobíkovy kamarádky, která v mešlendu je, dozvěděla, že už mě mají spojenou s tím starým kanálem. takže ví, že teď tento nový random kanál jsem já. protože můj editing styl je prostě nezapomenutelný (a blessing and a curse ig).
pro ty z vás, co v té komunitě nejste (dobře děláte), to určitě nic moc neznamená, že jo. no co bóže, tak ví, že jsem to já, já pedophile supporter hé ahoj všem, jsem zpět. NAH. VŮBEC 3: návrat krále.
součástí animashe a celé komunity jsou takzvané "meps". ne "maps", jakože multi-animator-project, a ani "maps", tzn. "minor-attracted-people", AKA skuteční pedofilové, AKA lidi, které bych postavila před zeď a bez milosti zastřelila jakýkoli den, bez ohledu na následky. ale "mep", tzn. "multi-EDITOR-project". příklad. vícero lidí edituje na stejný song, pod stéjnou tématikou, každý má určitý čas, pak se to dá dokopy a je z toho videjko. a já bych se jako ráda občas těchto věcí zúčastnila.... jenže nemožu, že. :) kdo by mě chtěl v jejich mepu, když jsem očividný pedophile supporter jak vyšitý. (navíc, samozřejmě, pokud by to leadeři viděli, okamžite by si tohoto mep hosta spojili se mnou, tudíž i ten mep host je logicky SAMOZŘEJMĚ pedophile supporter, že.)
důvod č. dva:ehmmmm, díky bobíkovi jsem zjistila, že jedním z leaderů byl teďka na začátku měsíce prohlášen za pedofila a zoofila. S DŮKAZY. :-) takže. jop. chvílu vás zas nechám.
co toto teda znamená? no, že jejich logika je teď celkem v piči, že. HURR DURR BOBÍK JE PEDOFIL--oh, cože? jeden z našich řad je opravdový pedofil?........ um. TO NEVADÍ BOBÍK JE FURT PEDOFIL!!!!!!1111
mno. určitě jste na to někteří z vás během tohoto článku došli. pokud ne, řeknu vám to; dnes už vím, že mešlend je kult. ano, kult, nedělám si piču. nedej bože abys byla jejich obětí, protože jejich leadeři zavelí a všichni se na tebe slétnou jak muchy na hovno. kdokoli, kdo není součástí tohoto kultu, je automaticky nepřítel, nevěříme mu. ale když jsem se poprvé připojila, tak hrozné to ještě nebylo (ale to kulty dělají, že... prva to vypadá, že je to fajn komunita... cítíš se s nimi v bezpečí.. už nejsi osamělý, máš lidi se stejnými hobbies.. až potom se ukážou v tom pravém světle, že..). dnes už je to fakt jen hnojírna plná chronicky online dezolátů. a přitom je to tak směšné! jejich nejmilejší koníček č.1 je stříhání videí s filmy pro DĚTI. nedělají nic "ušlechtilého", jsou to fakt jen prachsprostá videa, co se snaží strefovat do beatu hudby. ale je to prostě kult. indoktrinace, preying on the weak, to vše se skutečně děje.
ale lady nalo, přece jsi mluvila o separátním discordovém serveru, kde jsi byla ty a nějací kamoši, ne? tak určitě máš ještě jiné kámoše? ne. tito debílci jsou teď bootlickers právě těm leaderům. schovávají minulost, kde jsme byli přátelé, jen aby oni nebyli taky vyhoštěni. protože jakmile se o tobě byť jen ZAŠVITOŘÍ, že jsi možná kámoš s nějakým ""peďákem"", jsi automaticky též peďák. takže jo, kult.
a to je vše, přátelé! chtěla jsem se z toho vyzpovídat, jestli vás to nezajímá, tak. nevim vole jdi hrát kuličky třeba, je mi to fuk skffkjsdfk. ale jestli chceš, podpoř mě na novém kanále. a co dál říct.. asi nic. co se bude dít dál? netuším. ještě asi nemají konkrétní důkaz, že su to fakt já, a jestli ten důkaz někdy přijde, tak je mým argumentem ten jejich leader-pedo. já, která chcu prostě editovat silly zvířátka, mě na pokoji nenechají a čmuchají okolo. ale za těch 5 let nebyli schopni vydedukovat, že jedním z jejich LEADERŮ rád ohrožuje děti a zvířátka. ajo. super. kdyby vás zajímalo, o koho jde, tak si to nahledejte sami ig skkdfskfds. každopádně, tento čůrák mě už od doby, co jsem se poprvé do mešlendu dostala, šikanoval naprosto bezdůvodně. teď už vím proč, byla to projekce jak prase.
díky za přečtění.
- vaše lady nala ♥

ahojky!!
🍓

7. 1. 2024
awooooooj VŠEM! ^-^ tak co, jaké jste měli svátky? ani jsem vám nepopřála TT_TT měla jsem to na paměti, ale popravdě se mi sem vůbec nechtělo?? nevadí, tak přeju dodatečně!
no a samozřejmě s novým rokem nový design! jak se vám líbí? pěkně jsem si mákla TToTT dnes to celý boží den nastavuju... už ho nikdy neměním LOL xP
dodala jsem pár blbůstek, už by vše mělo být plně funkční a klikací, tak uvidíme.
děkuji všem za podpůrku, jsem moc a moc ráda, že se vám stránky líbí! x333 a to je asi vše, o čem dnes chci mluvit. jsem úplně vyřízená z toho nastavování x_x" tak zatím pa!
- vaše lady nala ♥

textovka otazník otazník
🍓

6. 12. 2023
pouze kraťučký článeček, ale přidala jsem novou anketu (v pravém menu pod chatíkem)... a zajímalo by mě, jestli byste někdo nechtěl textovku..? xD ano, jako za starých (nebudu úplně říkat dobrých) časů.
a vzhledem k tomu, že jsme vyrostli a jsme už všichni schopní malíři, tak bychom ani nepotřebovali krást pics z netu, ale místo toho hrát za vlastní postavy. XDDD ofc by tu byla možnost nejakého nwm woe rychlého wolf creatoru z dAčka či co, já kvůli tomu asi new postavu kreslit úpe nebudu.. xD
uhh hlasujte seriozně prosím — tím myslím, že bych byla ráda, kdyby hlasovali pouze ti, co se fakt chcou zapojit. pravidla by nebyla tak striktní jako když jsme byli kids ofc, můžeš opdovědět kdykoli chceš, nemusí to být za dvě vteřiny (pokud se děj nebude hnát nějak extra rychle dopředu což. asi ne XD) a alfa můžem být klidně všici, nebudu to jen já. xPP
fungovalo by to tak, že bych tu zavedla tzv. xat. účet si sice udělat musíš (jinak to funguje přes zálohování cookies, klasika), ale je to věrohodná stránka a registrace trvá tak pět vteřin.
nwm prostě mi tu to tu chybí, obíhačky dělat nejdou, bleskovky, no... do těch bych se hlásila sama XDDD a pak si sama sobě dělala ♥*diplomek*♥ xDD a tož toto mě napadlo teďka ve dvě ráno no. -w-"
sorry že je tenhle článek trošku "out of character" ig, ale fakt bych ráda věděla váš názor.. owo x3
toť vše prozatím, užívajte ten sníh venku aj za mě, protože já tam nejdu ani za nic !! xD xP
- vaše lady nala ♥
ps. jen ségra pochopí: papko =*

mikuláš ztratil plášť
🍓

5. 12. 2023
mna, mikuláš sice ztratil plášť ale já nabyla adventní kalendář!! x333 xPP to je první část dnešního článkového oznamu, podívejte se na můj kalendář níže. x3
druhá část je, že moje SBéčko kris se účastní v SONB (soutěž o nejhezčí obrázek pro ty z vás, co neví xPP). tak jí tam prosím hlásněte, odkazík dám asi do toho pohyblivého rámečku nad záhlavím. kdyžtak to potom upravím i tady, ♥♥ LINK ♥♥ !
o čem bych vám tak ještě pověděla... JO, IMPRESSIVE TITLE PRESET Z MINULÉHO ČLÁNKU MÁ UPDATE!! prý už na něm začala ta holčina dělat, takže HURÁ a JUPÍ! x333 už tu snad brzo bude!! ještě pořád pro tu postavu nemám vymyšlené jméno... možná nikki? něco takového? nevím.
dále jsme se ségřičkou (a i s larou x3) vzpomínaly na prastaré kamarády z ITčka a kde vlastně všichni jsou... mnoho jsme jich našly, ale třeba po klarushce se slehla zem.. o___O"" ale většina z nich se má dobře a to jim moc přeju ^-^ !! je to takový zajímavý pocit, znát někoho tak strašně dlouho a pak o nich absolutně nic nevědět. no co už.
jo a u toho doktora jsem ani nebyla... stejně by mi dal max tak po tlamě xPP.. nebo zasraný erdomed XDDD
jinak, napadl u nás sníh tak před 2 dny a vůbec to neroztálo, naopak to jen zledovatělo. od té doby jsem venku ještě nebyla, ale příští sobotu mám jet do olmíku na oslavu, tak jsem zvědavá, jestli to do té doby roztaje.. nerada bych zůstala někde na trati jen proto, že vlak nemůže jet dál kvůli ledu. OO" >_<" ale to se ještě uvidí.
to je asi vše. x3 příště bych sem možná dala obrázky, co jsem našla roztroušené po emailech z originálního ITčka, takže se máte na co těšit x3.. ještě mě napadla taková blbina, že bych udělala ITčkový příběh jako za starých časů.. OO" ? že by?? uvidíme..
pokud máte jakékoli nápady nebo připomníky, jak to tady ještě víc zútulnit, dejte vědět ! mohli bychom zkusit třeba bleskovky XDD.. a nezapomeňte se podepsat v návštěvní knize ! x333 zatím pa všem !
- vaše lady nala

my advent calendar x3
hihi budu mít preset do ITčka x3
🍓

3. 12. 2023
AhOJiiQ :*... ehm teda ahojky. nwm co mi zas je ">_>
už se to tu pěkně rozjíždí, v guestbooku i v chatíku máme návštěvnost, už to fachčí! x3 ještě sem chci dostat něco na styl starého TOPlistu.
JO a k titulku-- ANO, SLYŠÍTE SPRÁVNĚ! budu mít můj úplně první preset v ITčku!!! x33 řekla jsem si o něj jedné holčině, tak snad ho brzo udělá. říkala do konce roku. :3 a to taky bude můj maskotík tohoto blogísku. x3333 kdyžtak házejte nápadíky na jméno do chatíku, dám vám ještě obrázek jak zatím vypadá jenom vanilkově bez presetové magie. je to emo/scene sparkledog. :3.
jinak už nwm co bych napsala.. zítra jdu k doktorovi, jestli mi zas nic nedá tak už ho fakt rozsápu. mě třeba nebaví být už týden chcíplá víš xPP no je to stejná superšunka jako simba9 a spol. to je vše, tak zatím! x333

my impressive title character

UMM CO JSEM TO SLYŠELA ?!?!??!!!!
🍓

1. 12. 2023
okok tak abych to nejak vysvetlila... moje nej bff kris pry dostala nejaky hate na strance nahuby.sk ?!?!?! jako jste tam normalni??
vam ty houby vlezly na palici co? xPP mnaa vsak jak si najdu vase IPiny, podle nich svym vlcim nosem vycenicham kde bydlite a rozslapu vsechny bedly ve vasem okoli.
KRIS NEVEDELA ZE SE NA TU VASI PITOMOU STRANKU NEDAJI DAVAT OBRAZKY Z NETU VY PITOMCI !!! vsak pockejte, az napisu na email nahuby.sk@noreply... uvidite..! budete litovat! !! a kris posilam velke objeti x333 ^w^ :* a tuto listicku CO JSEM VZALA Z NETU ANO, POSERTE SE Z TOHO XPPPP..

picture of a small fox with glitter effects
ahoj vsem!
🍓

30. 11. 2023
caute :) jupi muj prvni ""clanek"".. jeste nevim jak to tu budu psat, ale to nevadi. dnes se toho moc nedelo, uz je mne lip, jenom smrkam...
a dostahovala jsem zbytek haggyho videi z ulozta. velke F uloztu.. na veceri byly hranolky, ale domaci, takze smazene.. nevim no na ten cholesterol to asi neni uplne best ale co uz. xPP
jinak jeste sem chcu dodat search bar (ale to pry nejde? nwm -.-"), guestbook a ruzne hovadinky.